Pirelli P Zero Asimmetrico 255/50R18 102 Y

itemprop= Duże zdjęcie

CENA: od 0,00 PLN do 0,00 PLN

OCENA: Brak ocen

OFERTY: Nie znaleziono ofert

Opona o najwyższych osiągach do samochodów o wysokiej mocy silnika klasy średniej, wyższej i luksusowej. Asymetryczny, zoptymalizowany bieżnik zapewnia bardzo wysoką przyczepność na każdej nawierzchni, szczególnie na szybko pokonywanych zakrętach. Bieżnik opracowany dla sportów motorowych gwarantuje wystarczające rezerwy na zwykłej nawierzchni.

Wynik 1 - 0 z 0

Sortuj według:

Opony o najwyższych osiągach, do samochodów o wysokiej mocy silnika, klasy wyższej, sportowej i luksusowej Opony radialne o utraniskim profilu, do samochodów o prędkości maksymalnej powyżej 240km/h (indeks Z), o średnicy tarcz kół od 15" do 20". PZERO SYSTEM™ ustanawia standard w segmencie opon o bardzo wysokich osiągach. W zależności od charakterystyki samochodu PZERO SYSTEM™ może być kombinacją Pzero Direzionale™ na przód i Pzero Asimmetrico™ (tył) lub Pzero Asimmetrico na wszystkich kołach. PZERO SYSTEM™ Moc - 500 KM, maksymalna prędkość 320 km/h, przyśpieszenie od 0 do 100 km/h w 4 sekundy. Odpowiedzią Pirelli jest MOC POD KONTROLĄ. Znakomita przyczepność i zmniejszone opory toczenia Direzionale (Kierunkowa) i Asimmetrico (asymetryczna): dwie różne opony, powstałe w wyniku unikalnego projektu technologicznego. Znakomita przyczepność do nawierzchni drogi, nawet przy maksymalnej prędkości. Pewna reakcja przy szybkiej jeździe w każdych warunkach Maksymalna odporność na duże siły bezwładnościowe na zakręcie. Stabilna, komfortowa i bezkompromisowa Zaprojektowane do używania razem lub osobno, w zależności od modelu samochodu, warunków eksploatacji i stylu jazdy. P Zero System™: opcje konfiguracji 1. Opona KIERUNKOWA z przodu, ASYMETRYCZNA z tyłu System zalecany przy dużych prędkościach, w różnych warunkach pogodowych, przy nawierzchni suchej i mokrej. Szczególnie przydatny w pojazdach z silnikiem usytuowanym z tyłu bądź w części centralnej. 2. Opona ASYMETRYCZNA z przodu i z tyłu Układ zalecany do jazdy z dużą prędkością, wskazany szczególnie jako wyposażenie pojazdów posiadających napęd na przednią oś lub na obie osie.