CENA: od 0,00 PLN do 0,00 PLN
OCENA: Brak ocen
OFERTY: Nie znaleziono ofert
Najnowsza opona Michelin Pilot Alpin jest ukoronowaniem wieloletnich badań i w obecnym czasie prezentuje najwyższy poziom technologiczny, jeśli chodzi o konstrukcję opon zimowych. Podstawowym zadaniem inżynierów pracujących nad Michelin Pilot Alpin było zapewnienie maksymalnie skutecznego hamowania i jak najlepszej sterowności na każdym rodzaju nawierzchni, jaki można spotkać zimą: suchej, mokrej, zaśnieżonej oraz oblodzonej. Michelin Pilot Alpin jest oferowany z indeksem prędkości H (maks. prędkość 210 km/h) oraz V (maks. prędkość 240 km/h) i w zależności od tego różni się budową.
Najnowsza opona Michelin Pilot Alpin jest ukoronowaniem wieloletnich badań i w obecnym czasie prezentuje najwyższy poziom technologiczny, jeśli chodzi o konstrukcję opon zimowych. Podstawowym zadaniem inżynierów pracujących nad Michelin Pilot Alpin było zapewnienie maksymalnie skutecznego hamowania i jak najlepszej sterowności na każdym rodzaju nawierzchni, jaki można spotkać zimą: suchej, mokrej, zaśnieżonej oraz oblodzonej. Michelin Pilot Alpin jest oferowany z indeksem prędkości H (maks. prędkość 210 km/h) oraz V (maks. prędkość 240 km/h) i w zależności od tego różni się budową. Maksymalną przyczepność na suchej nawierzchni zapewnia w obu odmianach system automatycznie blokujących się lamel dwukierunkowych. W przypadku opon z indeksem prędkości H jest to system BDS (Bi-Directional Sipe), który sprawia, że lamele zazębiają się o siebie i blokują, zarówno w kierunku poprzecznym, jak i wzdłużnym. To oznacza lepszą przyczepność, zarówno przy działaniu na oponę sił kierunkowych występujących w przypadku szybkiej jazdy po zakrętach, jak i kiedy na oponę działa duża siła o kierunku równoległym z osią wzdłużną opony ? w czasie mocnego hamowania. Możliwość osiągania prędkości rzędu 240 km/h stawia przed konstruktorami opon jeszcze większe wymagania. Dlatego w oponach Michelin Pilot Alpin z indeksem prędkości V zastosowano lamele o bardziej skomplikowanej konstrukcji. System VTS (Variable Thickness Sipe ? Zmienna Szerokość Lamel) gwarantuje automatyczne blokowanie się lamel w kierunku poprzecznym i wzdłużnym oraz odstępy między lamelami rzędu 0,15 mm, przy głębokości lamel rzędu 0,6 mm. Pozwala to na uzyskanie znacznie większej gęstości lamel na tej samej powierzchni oraz na szybsze występowanie efektu ich automatycznego blokowania się. Systemy VTS i BDS działają na podobnej zasadzie, jednak ten pierwszy szybciej reaguje na działanie sił, zarówno wzdłużnych jak i poprzecznych. System VTS jest zupełną nowością i w oponie Michelin Pilot Alpin zastosowano go po raz pierwszy. Dodatkowo, aby zoptymalizować zachowanie opony na suchej nawierzchni, w przypadku modeli z indeksem prędkości V połączono bloki bieżnika w obszarze czoła opony. To pozwoliło na lepszą stabilizację opony.
MICHELIN Pilot Alpin PA2 225/45R17 91 H MO to produkt stosunkowo mało popularny, nie znajduje się w czołówkach rankingów sprzedaży w kategorii Opony.
Urządzenie to aktualnie nie należy także do popularnych urządzeń producenta Michelin.
Michelin jest stosunkowo popularny w kategorii w kategorii Opony, Opony Michelin znajdują się na 6 miejscu. Jednym z najbardziej popularnych produtków marki Michelin w tej kategorii jest Michelin Primacy 3 215/60R17 96 V .
Większym zainteresowaniem cieszą się Opony Uniroyal. Na przykład UNIROYAL RAINEXPERT 155/80R13 79 T .
Urządzenia Michelin w kategorii Opony są średnio droższe niż Opony w ogóle.
Producent Michelin > Opony Michelin
Dwaj kuzyni Aristide Barbier i Eduard Daubrée otworzyli zakład produkujący wyposażenie rolnicze i gumowe części
Zobacz więcej o producencie Michelin