Dunlop SP WINTER SPORT M3 205/55R16 91 H

Dunlop SP WINTER SPORT M3 205/55R16 91 H

CENA: od 0,00 PLN do 0,00 PLN

OCENA: Brak ocen

OFERTY: Nie znaleziono ofert

Nowa mieszanka oparta na związkach krzemu (Sillica Tread Compound) znacznie ogranicza efekt twardnienia bieżnika przy niskich temperaturach i zapewnia lepszą przyczepność na mokrej nawierzchni oraz śniegu i lodzie.
Zmieniona geometria szerokich rowków bieżnika oraz poprzeczne kanaliki w kształcie litery V zapewniają zwiększone bezpieczeń stwo w przypadku wystąpienia zjawiska aquaplaningu.
Zmniejszenie oporów toczenia opony wpłynęło na obniżenie zużycia paliwa
Dzięki zastosowaniu rowków w kształcie litery V zmniejszono poziom emitowanego hałasu co znacznie poprawiło komfort jazdy.
Optymalna geometria lamelek zapewnia uzyskanie lepszej przyczepności podczas ruszania, przyśpieszania, jazdy i hamowania.

Dunlop SP WINTER SPORT M3 205/55R16 91 H Opona RunOnFlat (przebijesz-jedziesz) W koniecznych przypadkach może pokonać odcinek długości 80 km z prędkością 80 km/h po częściowej lub całkowitej utracie ciśnienia. Dzięki temu opona RunOnFlat umożliwia kierowcy kontynuowanie jazdy i bezpieczne dotarcie do miejsca, w którym można ją sprawdzić. Dzięki technologii RunOnFlat (przebijesz-jedziesz) po utracie ciśnienia opona zachowuje się na tyle dobrze, że do poinformowania kierowcy o awarii konieczne jest stosowanie systemu monitorowania ciśnienia w oponie (TPMS - Tire Pressure Monitoring System), jako nieodłącznego elementu całego systemu. W chwili gdy poziom ciśnienia spadnie poniżej ustawionej fabrycznie wartości, TPMS informuje o tym kierowcę, wyświetlając komunikat o treści "FLAT TIRE" Technologia RunOnFlat (przebijesz-jedziesz) umożliwia naprawę opony w przypadku przebicia bieżnika. Nie dotyczy to jednak boku opony. Ze względu na zastosowanie specjalnych powłok wzmacniających naprawienie takiego uszkodzenia lub opasania opony jest niemożliwe. Jak to działa? Najnowsza technologia RunOnFlat (przebijesz-jedziesz) Goodyeara opiera się na koncepcji wzmocnienia ścianek bocznych opony. Po utracie ciśnienia standardowa opona zsuwa się z felgi pod ciężarem samochodu, co powoduje jej zmiażdżenie. Masa samochodu powoduje, że opona całkowicie niszczy się po przejechaniu kilku kilometrów. Wzmocnione ścianki boczne w oponie RunOnFlat chronią ją na dystansie 80 km przed zsunięciem z felgi i zniszczeniem pod ciężarem samochodu pomimo przebicia i całkowitej utraty ciśnienia. Opatentowana konstrukcja boku opony utrzymuje wagę pojazdu nawet w momencie przebicia opony .Zabezpiecza też oponę przed zniszczeniem spowodowanym nadmiernym odkształceniem Nawet przy całkowitej utracie ciśnienia w oponie, parametry takie jak: przyśpieszenie, hamowanie i kierowanie pojazdem pozostają na nie zmienionym poziomie Istnieje możliwość pokonania 80 km trasy przy maksymalnej prędkości 80 km/h w normalnych warunkach drogowych Zakładanie opony Goodyear zaleca, aby opony typu RunOnFlat zakładać wyłącznie w samochodach przystosowanych do jazdy na tego typu ogumieniu (przebijesz-jedziesz). Opona RunOnFlat może zostać zamontowana na każdą standardową obręcz (stalową/aluminiową) bez użycia specjalnych narzędzi. Maksymalna prędkość i odległość po utracie ciśnienia w oponie Opony RunOnFlat (przebijesz-jedziesz) są zaprojektowane do przejechania 80 km przy minimalnej prędkości 80 km/h po częściowej lub całkowitej utracie ciśnienia w oponie, jednakże może okazać się, że po przebyciu tej odległości opona nie nadaje się już użytku. Aby przedłużyć żywotność opony, zaleca się nieprzekraczanie prędkości 80 km/h i maksymalnego dystansu 80 km. Uwaga: w niektórych pojazdach dopuszczalne wartości graniczne opon RunOnFlat (przebijesz-jedziesz) mogą być inne niż wartości standardowe. Dotyczy to wyłącznie sytuacji, gdy opony są używane we właściwym pojeździe i system TPMS działa sprawnie. W takich sytuacjach podstawowym źródłem informacji powinna być instrukcja obsługi pojazdu Wskaźnik niskiego ciśnienia "Low/Flat Tire" Włączenie się kontrolki niskiego ciśnienia oznacza konieczność jak najszybszego sprawdzenia opon. Kierowca powinien sprawdzić ciśnienie we wszystkich oponach i skorygować ewentualne nieprawidłowości. Jeżeli to nie pomoże i kontrolka zaświeci się ponownie, należy udać się do profesjonalnego serwisu opon. Po utracie ciśnienia w oponie kierowca najprawdopodobniej nie odczuje żadnej różnicy w prowadzeniu pojazdu ze względu na kształt opony. Jednakże po wskazaniu niewłaściwego ciśnienia przez system TPMS (system monitorowania ciśnienia w oponie) należy zwolnić do prędkości 80 km/h, unikać wykonywania ostrych zakrętów i skomplikowanych manewrów. Technologie pokrewne TPMS - Nazwa systemu TPMS pochodzi od angielskiej nazwy Tire Pressure Monitoring System, co oznacza system monitorowania ciśnienia w oponie. System ten jest zalecany do stosowania we wszystkich samochodach i jest konieczny w przypadku opon RunOnFlat (przebijesz-jedziesz). Bez pokładowego systemu monitorowania opon kierowca nie byłby w stanie dowiedzieć się o uszkodzeniu opony i konieczności jej naprawy. Dlatego też opony RunOnFlat należy zakładać wyłącznie w samochodach wyposażonych w system TPMS. Pośredni i bezpośredni TPMS Istnieją dwa rodzaje systemu TPMS. System pośredni nie dokonuje pomiaru ciśnienia bezpośrednio w oponie, lecz oblicza go na podstawie sygnałów przesyłanych z systemu ABS/ESP. Nie wymaga żadnych dodatkowych czujników. Jego zastosowanie jest dosyć kosztowne, zwłaszcza że spełnia on wyłącznie rolę podstawowego systemu monitorującego i jego pomiary nie są zbyt dokładne. System bezpośredni wyposażony w czujniki zainstalowane w zaworach opony, służące do przesyłania sygnałów do nadwozia samochodu. Ten wysoce dokładny i niezawodny system jest również wyposażony w opcję monitorowania temperatury opon i jednoczesnego informowania kierowcy o ich ciśnieniu.

SPWINTERSPORTM3 Dunlop w rankingach sprzedaży:

Dunlop SP WINTER SPORT M3 205/55R16 91 H to produkt stosunkowo mało popularny, nie znajduje się w czołówkach rankingów sprzedaży w kategorii Opony.

Urządzenie to aktualnie nie należy także do popularnych urządzeń producenta Dunlop.

Dunlop nie należy do najpopularniejszych marek w kategorii Opony, Opony Dunlop znajdują się dopiero na 11 miejscu. Jednym z najbardziej popularnych produtków marki Dunlop w tej kategorii jest Dunlop SP Sport Bluresponse 225/50R17 98 W .

Większym zainteresowaniem cieszą się Opony Continental. Na przykład Continental ContiEcoContact 3 145/80R13 75 T .

Urządzenia Dunlop w kategorii Opony są średnio droższe niż Opony w ogóle. Opony Dunlop stają się coraz popularniejsze na przestrzeni ostatnich 3 miesięcy.

Aktualnie Dunlop jest na pierwszym miejscu w następujących kategoriach:

Producent Dunlop > Opony Dunlop

Indeks prędkości H: 210km/h > Opony H: 210km/h

Index nośności 91: do 615kg > Opony 91: do 615kg

Podobne produkty: Dunlop sp winter sport m3 205 55r16 94 h Dunlop sp winter sport m3 205 55r16 91 v Dunlop sp sport 01 205 55r16 91 h Dunlop sp winter sport 4d 205 55r16 91 h Dunlop sp winter sport m3 195 65r15 91 h Bfgoodrich winter g 205 55r16 91 h Dunlop sp sport fastresponse 205 55r16 91 v Dunlop sp winter sport m3 185 55r14 80 h Dunlop sp winter sport 195 65r15 91 t BFGOODRICH g force winter 205 55r16 91 h Dunlop sp winter sport m3 245 50r18 100 h Dunlop sp winter sport m3 195 55r16 87 h Barum bravuris 205 55r16 91 h Dunlop sp sport 01 195 65r15 91 h Kormoran runpro b2 205 55r16 91 h Kleber krisalp hp 2 205 55r16 91 h General altimax hp 205 55r16 91 h Continental contiwintercontact ts810 s 205 55r16 91 h opony osobowe Wanli winter challenger 205 55r16 91h Falken ze 512 205 55r16 91 v DUNLOP sp winter sport 3d rof run flat 175 60r16 82 h DUNLOP sp winter sport 3d rof run flat 225 55r17 97 h Dunlop grandtrek wt m3 255 50r19 107 v DUNLOP sp sport 01 245 35r20 91 y Continental contiwintercontact ts790 215 50r17 91 h Bridgestone re050 a2 225 45r17 91 y Dunlop grandtrek at2 215 80r16 103 s Dunlop sp10 3e 145 70r13 71 t nokian h 205 60r15 91 h opony osobowe point s winterstar 205 55r16 91t

Wynik 1 - 0 z 0

Sortuj według: