Dunlop SP WINTER SPORT 3D 225/50R17 94 H

Dunlop SP WINTER SPORT 3D 225/50R17 94 H

CENA: od 0,00 PLN do 0,00 PLN

OCENA: Brak ocen

OFERTY: Nie znaleziono ofert

Dunlop Winter Sport 3D to nowa opona zimowa klasy High Performance, która została skonstruowana z myślą o kierowcach samochodów wyższej i najwyższej klasy.

Dunlop SP WINTER SPORT 3D 225/50R17 94 H W konstrukcji opony SP Winter Sport 3D zastosowano opracowaną przez Dunlop, sprawdzoną w wyścigach samochodowych technologię Multi Radius Tread (MRT), dzięki której uzyskano jednolite rozłożenie ciśnienia na styku bieżnika z nawierzchnią. Opona posiada bieżnik o trzech różnych typach rowków, które dzielą powierzchnię opony na poszczególne strefy. Obejmują one obszar barku opony oraz boczne części pasa środkowego i blok centralny. Obszar barkowy charakteryzuje się nowymi trójwymiarowymi rowkami. W bocznej części pasa środkowego umieszczono rowki o wysokiej amplitudzie a blok centralny pokrywają tzw. "rowki ściągające". Każdy ich rodzaj odpowiedzialny jest za inne zadania, które w połączeniu dają niespotykane własności jezdne we wszystkich warunkach jazdy zimą, zapewniając komfort prowadzenia po śniegu, mokrej nawierzchni oraz suchej drodze przy niskich temperaturach. Blok centralny z tzw. "rowkami ściągającymi" zapewnia najwyższe osiągi, własności trakcyjne oraz najlepszą dynamikę hamowania, zwłaszcza na lodzie i śniegu. Z jego obu stron znajdują się boczne części pasa centralnego. Znajdujące się tam rowki zwiększają stabilność boczną opony oraz kontrolę jazdy na mokrej i pokrytej błotem nawierzchni. Równie ważny jest obszar barkowy z rowkami trójwymiarowymi, które dzięki swojej wyjątkowej elastyczności oraz efektowi wzajemnego blokowania się, gwarantują optymalną przyczepność na śniegu i lodzie i suchej nawierzchni. Wzajemnie blokujące się trójwymiarowe rowki – większa stabilność i doskonałe własności jezdne na suchej nawierzchni Przy niższych prędkościach trójwymiarowe rowki pozostają otwarte i elastyczne, co zwiększa powierzchnię przywierania do pokrytej śniegiem i lodem nawierzchni. Natomiast podczas jazdy po suchej nawierzchni usztywniają one bieżnik, w wyniku czego charakterystyka jazdy jest stabilna. Dzieje się tak ponieważ przy wyższej prędkości oraz większym obciążeniu rowki te wzajemnie się blokują, co w jeszcze większym stopniu usztywnia bark opony. Opracowana przez Dunlop technologia Multi Radius Tread, obecna również w cieszącej się ogromną popularnością oponie SP Sport Maxx, stosowana jest podczas prestiżowych mistrzostw German Touring Car Championship (DTM), w których wyłącznym dostawcą opon jest Dunlop. Technologia MRT pozwala na wyjątkowo dokładne wyznaczenie powierzchni bieżnika, co sprawia, że ciśnienie powietrza w obszarze styku opony z nawierzchnią jest bardziej jednorodne. Lepsza dystrybucja ciśnienia oraz powiększona powierzchnia styku z nawierzchnią poprawiają własności jezdne na suchej nawierzchni. Dzięki nim kierowcy z większą łatwością pokonują ostre zakręty. Zalety MRT są najlepiej widoczne w warunkach ekstremalnych, podczas pokonywania ostrych zakrętów przy wysokich prędkościach. Konstrukcja nowej opony to także JLB, czyli bezstykowy pas nylonowy. Efektem jego działania jest zminimalizowanie zmian rozmiarów opony przy zachowaniu optymalnej powierzchni styku z drogą, w efekcie czego, większa powierzchnia bieżnika przylega do nawierzchni. Korzyścią jest wyjątkowa stabilność jazdy przy dużych prędkościach i równomierne zużywanie się opony. Nowy, reaktywny proces mieszania związków krzemu z użyciem środka wiążącego pozwala na utrzymanie elastyczności bieżnika w niskich temperaturach. Przekłada się to na lepszą przyczepność opony we wszystkich warunkach pogodowych, przy wyższych prędkościach a także wpływa na wydłużenie jej żywotności. Nowy składnik bieżnika zawiera olej o niskiej zawartości policyklicznych węglowodorów aromatycznych (PCA), oferując tym samym korzyści w zakresie ochrony środowiska, które obecnie spełniają wymogi prawne, które będą obowiązywały w przyszłości Bieżnik kierunkowy umożliwia szybkie odprowadzenie wody spod powierzchni opony. Dzięki temu zwiększa się odporność opony na zjawisko aquaplaningu.

SPWINTERSPORT3D Dunlop w rankingach sprzedaży:

Dunlop SP WINTER SPORT 3D 225/50R17 94 H to produkt stosunkowo mało popularny, nie znajduje się w czołówkach rankingów sprzedaży w kategorii Opony.

Urządzenie to aktualnie nie należy także do popularnych urządzeń producenta Dunlop.

Dunlop nie należy do najpopularniejszych marek w kategorii Opony, Opony Dunlop znajdują się dopiero na 11 miejscu. Jednym z najbardziej popularnych produtków marki Dunlop w tej kategorii jest Dunlop SP Sport Bluresponse 205/55R16 91 V .

Większym zainteresowaniem cieszą się Opony Continental. Na przykład Continental ContiSportContact 255/35R19 96 .

Urządzenia Dunlop w kategorii Opony są średnio droższe niż Opony w ogóle. Opony Dunlop stają się coraz popularniejsze na przestrzeni ostatnich 3 miesięcy.

Aktualnie Dunlop jest na pierwszym miejscu w następujących kategoriach:

Producent Dunlop > Opony Dunlop

Rozmiar opony 225/50R17 > Opony 225/50R17

Index nośności 94: do 670kg > Opony 94: do 670kg

Podobne produkty: Dunlop sp winter sport m3 225 50r17 94 h Dunlop sp sport 01 as 225 50r17 94 h Dunlop sp winter sport 4d 225 50r17 94 h Dunlop sp winter sport m3 225 50r17 98 h Dunlop sp winter sport 3d 255 35r18 94 v DUNLOP sp winter sport 3d 205 55r16 94 h Dunlop sp winter sport 3d 205 55r16 91 h Dunlop sp sport 01 205 55r16 94 h Dunlop sp winter sport 3d 245 35r19 93 w DUNLOP sp winter sport 3d 255 50r19 107 h DUNLOP sp winter sport 3d 235 50r19 103 H DUNLOP sp winter sport 3d 205 60r16 96 h Dunlop sp winter sport 3d 235 40r18 95 w DUNLOP sp winter sport 3d 195 55r15 85 h Dunlop sp winter sport 3d 195 60r15 88 t Goodyear nct5 225 50r17 94 w DUNLOP sp winter sport 3d 235 60r16 100 h Dunlop sp sport fastresponse 185 60r15 88 h Bridgestone re050a 225 50r17 94 w Goodyear excellence 225 50r17 94 v Firestone tz200 205 65r15 94 h Dunlop sp sport maxx 225 40r18 92 y Dunlop sp winter response 185 55r15 82 t Dunlop grandtrek st20 215 60r17 96 h Dunlop sp sport 2000 195 55r15 85 v Pirelli sottozero 235 45r17 94 h Fulda carat exelero 215 55r17 94 w Bridgestone re050a 245 40r19 94 y Dunlop grandtrek at2 215 80r16 103 s Wózek głęboki Implast driver 3d

Wynik 1 - 0 z 0

Sortuj według: