CENA: od 209,00 PLN do 407,50 PLN
OCENA: Brak ocen
OFERTY: 3
Zapachy dla Niej i dla Niego, które uosabiają istotę współczesnych związków. Drzewno-kwiatowy bukiet HUGO XX oraz aromatyczne zielone akordy HUGO XY zaskakująco się dopełniają.
Hugo XX został stworzony wraz
z Hugo XY w 2007 roku. Obydwa zapachy – damski i męski, choć unikatowe i różne, tworzą razem komplementarną całość.
Hugo XX to zapach dla zmysłowej uwodzicielki. Dla pewnej siebie, odważnej kobiety, która śmiało podejmuje ryzyko, zwłaszcza gdy
w grę wchodzą uczucia.
Hugo XX to próba oddania istoty kobiecej zmysłowości i cielesności według domu mody Hugo Boss. Gdyby te perfumy były meteriałem, byłyby jedwabiem w złotawym kolorze szampana. Zapach otwiera aromat soczystych owoców liczi, które w nucie serca wzbogacone są świetlistymi akordami ryżu basmati i zmysłowego jaśminu. Nuta głębi dodaje do bukietu uwodzicielskich kwiatów akord sandałowca, podkreślony
ambrowo-piżmowymi aromatami. Całość idealna dla prowokującej, pełnej uroku, elganckiej kobiety, która nie waha się walczyć o swoje.
Flakony Hugo XX i Hugo XY mają identyczny pełen prostej elegancji kształt, trochę przypominający puszkę farby w sprayu. Symbol na mierę zbuntowanej nowoczesności. Butleki wyróżniają się tylko kolorem i nazwą. Nazwa ta przedstawia jedyną, ale istotną różnicę w DNA kobiety
i mężczyzny – parę chromosomów ustalających płeć człowieka.
W reklamie telewizyjnej Hugo XX XY zagrali: modelka Bette Franke i aktor Jonathan Rhys Meyers. Związek kobiety i mężczyzny to wieczny temat naszej kultury. Reżyser spotu, Chris Applebaum, zadbał o to, by w pełni zilustorawać erotyczne napięcie pomiędzy dwójką zafascynowanych sobą ludzi, którzy dopiero się poznają i walczą o dominację we wzajemnej relacji. Wszystko zgodnie z hasłem reklamowym: „Harmony is overrated”
(zgoda jest przereklamowana), które pokazuje, że nie zawsze należy za wszelką cenę dążyć do harmonii w związku. To przecież różnice między kobietą i mężczyzna sprawiają, że są oni dla siebie atrakcyjni.
W reklamie wykorzystano piosenkę zespołu Johnny Kidd & The Pirates:
„Shakin’ all over".
Nuta zapachowa:
owoce liczi, mandarynka, pomarańcza, czarna porzeczka,ryż basmati, arabski jaśmin, róża,drewno sandałowe, ambra, piżmo.
Hugo Boss XX woda toaletowa damska (EDT) 60 ml to produkt stosunkowo mało popularny, nie znajduje się w czołówkach rankingów sprzedaży w kategorii Perfumy, wody toaletowe. Jego średnia cena wynosi 299,99 zł, cena ta jest więc wyższa niż średnia w kategorii.
Hugo Boss XX woda toaletowa damska (EDT) 60 ml w rankingu sprzedaży urządzeń marki Hugo Boss w ogóle aktualnie znajduje się na 57 miejscu.
Nieco popularniejszym produktem Hugo Boss jest Hugo Boss Boss Bottled Night woda toaletowa męska (EDT) 50 ml . Aktualnie najlepszym produktem marki Hugo Boss jest Hugo Boss Boss Bottled (szary) woda toaletowa męska (EDT) 100 ml .
Hugo Boss jest stosunkowo popularny w kategorii w kategorii Perfumy, wody toaletowe, Perfumy, wody toaletowe Hugo Boss znajdują się na 5 miejscu. Jednym z najbardziej popularnych produtków marki Hugo Boss w tej kategorii jest Hugo Boss Nuit Pour Femme edp 75 ml .
Większym zainteresowaniem cieszą się Perfumy, wody toaletowe Calvin Klein. Na przykład Calvin Klein In2U Him woda toaletowa męska (EDT) 150 ml .
Urządzenia Hugo Boss w kategorii Perfumy, wody toaletowe są średnio droższe niż Perfumy, wody toaletowe w ogóle.
Aktualnie Hugo Boss najlepiej radzi sobie w kategoriach:
Producent Hugo Boss > Perfumy, wody toaletowe Hugo Boss
Dla kogo damskie > Perfumy, wody toaletowe damskie
Pojemność 60ml > Perfumy, wody toaletowe 60ml
Rodzaj wody woda toaletowa EDT > Perfumy, wody toaletowe woda toaletowa EDT
Brak ocen
Aktualizacja: 19/4/2024
209,00 PLN
Brak ocen
Aktualizacja: 19/4/2024
209,00 PLN
407,50 PLN