Dodaj własną opinie


    Przepisz kod z obrazka:
[odśwież]
Zaznacz kursorem ocenę nad gwiazdkami - wszystkie gwiazadki "super", jedna gwiazdka "tragedia".

Ocena:


prześlij(nowy wątek)

Oferty produktu w dobrych sklepach:

23:40 / 19 Jan 2010 Witam! Lodówkę posiadam od półtora roku . Już w pierwszym tygodniu zgłaszam do sklepu niezgodność towaru z opisem jego - chodzi oczywiście o hałas - dopuszczalny według producenta 38 db . Jest to norma dla sprzętu elektrycznego w pomieszczeniach w domu. Sklep powiedział ze oni się tym nie zajmują i w przypadku sprzętów AGD to do serwisu. Zadzwoniłam do serwisu! Powiedzieli że mam poczekać miesiąc bo lodówka musi się zaaklimatyzować i przestanie mieć roztrój jelitowy;) Po miesiącu zadzwoniłam jeszcze raz - kazali poczekać kolejne 3 miesiące -ok . Po kolejnym okresie i kolejnym zgłoszeniu - przysłali serwis. Pan z serwisu wszedł do kuchni, spojrzał na lodówkę i orzekł: One tak maja i trudno. Po czym wyszedł nawet nie zapisując nic w karcie gwarancji. (o kulturze osobistej nie wspominając) Dostałam list od firmy Ardo - ze to nie wada i nie ma podstawy reklamacji. Sprzęt buczy, wyje i wydaje szereg innych odgłosów które słychać 2 piętra niżej! Przez rok walczyłam o wykonanie pomiaru hałasu. Usłyszałam że tego nie obejmuje zakres serwisu. A kiedy po roku zadzwoniłam przypadkiem do innego serwisu dowiedziałam się ze taki pomiar dokonywany jest na życzenie klienta jeśli sprzed posiada gwarancje. Więc znów zadzwoniłam po serwis ARDO i co! Przyjechał ponownie Pan bez kultury z serwisu zmierzył - hałas nie przekroczony ! Ale lodówka właśnie odpoczywała! Ponadto głośność pracy urządzę mierzy się kilkukrotni w ciągu doby i trzeba mieć do tego uprawnienia i znajomość przepisów i norm! Nawet opis sprzętu i instrukcja wydana przez firmę Ardo napomina że pomiarów sprawności sprzętu musi dokonać fachowiec z uprawieniami! A więc podstaw do reklamacji brak! Lodówka firm Ardo to wielkie G...... jak cała firma i ich serwisy. Ponadto posiadam jeszcze zmywarkę tej firmy. Już reklamowałam 3 razy! Ostatnio przy okazji lodówki - pan specjalista od lodówek (bo ten od zmywarek nie przyjechał) Zajrzał do zgłoszonej zmywarki i orzekł ze nie działająca pompa to wina uchwytów do drzwi zmywarki i zamówił nowe! A zmywarka jak nie dział tak nie działa a pompa nie pobiera wody - nawet krowa wie ze uchwyt do zmywarki z pompom się nie łączy;) Nie polecam nikomu sprzętów z tej firmy! Same problemy - sprzęt się sypie, reklamacji nie uznają, a serwis albo nie przyjeżdża albo nie umie pomóc.....
23:40 / 19 Jan 2010 Witam! Lodówkę posiadam od półtora roku . Już w pierwszym tygodniu zgłaszam do sklepu niezgodność towaru z opisem jego - chodzi oczywiście o hałas - dopuszczalny według producenta 38 db . Jest to norma dla sprzętu elektrycznego w pomieszczeniach w domu. Sklep powiedział ze oni się tym nie zajmują i w przypadku sprzętów AGD to do serwisu. Zadzwoniłam do serwisu! Powiedzieli że mam poczekać miesiąc bo lodówka musi się zaaklimatyzować i przestanie mieć roztrój jelitowy;) Po miesiącu zadzwoniłam jeszcze raz - kazali poczekać kolejne 3 miesiące -ok . Po kolejnym okresie i kolejnym zgłoszeniu - przysłali serwis. Pan z serwisu wszedł do kuchni, spojrzał na lodówkę i orzekł: One tak maja i trudno. Po czym wyszedł nawet nie zapisując nic w karcie gwarancji. (o kulturze osobistej nie wspominając) Dostałam list od firmy Ardo - ze to nie wada i nie ma podstawy reklamacji. Sprzęt buczy, wyje i wydaje szereg innych odgłosów które słychać 2 piętra niżej! Przez rok walczyłam o wykonanie pomiaru hałasu. Usłyszałam że tego nie obejmuje zakres serwisu. A kiedy po roku zadzwoniłam przypadkiem do innego serwisu dowiedziałam się ze taki pomiar dokonywany jest na życzenie klienta jeśli sprzed posiada gwarancje. Więc znów zadzwoniłam po serwis ARDO i co! Przyjechał ponownie Pan bez kultury z serwisu zmierzył - hałas nie przekroczony ! Ale lodówka właśnie odpoczywała! Ponadto głośność pracy urządzę mierzy się kilkukrotni w ciągu doby i trzeba mieć do tego uprawnienia i znajomość przepisów i norm! Nawet opis sprzętu i instrukcja wydana przez firmę Ardo napomina że pomiarów sprawności sprzętu musi dokonać fachowiec z uprawieniami! A więc podstaw do reklamacji brak! Lodówka firm Ardo to wielkie G...... jak cała firma i ich serwisy. Ponadto posiadam jeszcze zmywarkę tej firmy. Już reklamowałam 3 razy! Ostatnio przy okazji lodówki - pan specjalista od lodówek (bo ten od zmywarek nie przyjechał) Zajrzał do zgłoszonej zmywarki i orzekł ze nie działająca pompa to wina uchwytów do drzwi zmywarki i zamówił nowe! A zmywarka jak nie dział tak nie działa a pompa nie pobiera wody - nawet krowa wie ze uchwyt do zmywarki z pompom się nie łączy;) Nie polecam nikomu sprzętów z tej firmy! Same problemy - sprzęt się sypie, reklamacji nie uznają, a serwis albo nie przyjeżdża albo nie umie pomóc.....

Strefa użytkownika



Zaloguj

Stwórz konto

Zresetuj hasło

Promowane sklepy

Reklama

Wszelkie nazwy i znaki handlowe użyte w niniejszym serwisie internetowym są znakami zastrzeżonymi dla ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celu identyfikacji. Informacje na temat nazw towarów i cen pochodzą ze stron sklepów internetowych lub sprzedawców prezentujących cenniki na stronach internetowych.
Porównanie cen i ofert - dla każdej najtańszy sklep, najtańsza cena. Najlepsza cena, oferta, cennik, promocja, sklep - przeszukaj oferty, cenniki sprawdzając wszystkie sklepy, porównaj oferty, ceny, cenniki sklepów i wtedy zrób zakupy tanio i w promocji!
© copyrights Advanced Network Technologies Sp. z o.o., projekt i wykonanie graficzne Studiotg Agencja Interaktywna

Kategorie wyszukiwania

Serwis używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki zmień jej ustawienia. Zapoznaj się z polityką cookies.