Chłodziarko-zamrażarka Ardo CO 2210 SHY

Chłodziarko-zamrażarka Ardo CO 2210 SHY

CENA: od 0,00 PLN do 0,00 PLN

OCENA: 0/10

OFERTY: Nie znaleziono ofert

Klasa efektywn. energet. A+, część chłodząca 218 l, część mrożąca 83 l, zużycie energii 0,7kWh, czynnik R600a, autom. odszranianie chłodziarki.

Efektywność energetyczna A+ > Lodówki A+

Podobne produkty: chlodziarko zamrazarka Ardo co 22 10 bat a + chlodziarko zamrazarka Ardo co 2210 shb chlodziarko zamrazarka Beko csa 34022 chlodziarko zamrazarka Goddess rdb0143gw8 Lodówka wolnostojąca Ardo co 2610 sh Lodówka Amica fk322.3x chlodziarko zamrazarka Smeg fab40p1 chlodziarko zamrazarka Siemens kg33vy30 chlodziarko zamrazarka Hoover hst 172 a chlodziarko zamrazarka Hoover hst 172 x Chłodziarko-zamrażarka Ariston SBM 1821 V/HA chlodziarko zamrazarka Hoover hnc 182 xe chlodziarko zamrazarka Hoover hnc 182 we chlodziarko zamrazarka Candy cfm 2554 e chlodziarko zamrazarka Indesit pbaa 13 chlodziarko zamrazarka Liebherr cnes46560 chlodziarko zamrazarka Zanussi zrb 936xl chlodziarko zamrazarka Siemens kg 36 nh 90 chlodziarko zamrazarka Beko csa 34000 chlodziarko zamrazarka Indesit bn13aa chlodziarko zamrazarka Gorenje rf 3184 w chlodziarko zamrazarka Candy cfo 196 ex chlodziarko zamrazarka Electrolux ern29790 Lodówka Siemens kg 36vy42 Pralka Polar pfl1019 Pralka Electrolux Calima ewfm12470w

Wynik 1 - 0 z 0

Sortuj według:
  • 2010/01/19
    Witam! Lodówkę posiadam od półtora roku . Już w pierwszym tygodniu zgłaszam do sklepu niezgodność towaru z opisem jego - chodzi oczywiście o hałas - dopuszczalny według producenta 38 db . Jest to norma dla sprzętu elektrycznego w pomieszczeniach w domu. Sklep powiedział ze oni się tym nie zajmują i w przypadku sprzętów AGD to do serwisu. Zadzwoniłam do serwisu! Powiedzieli że mam poczekać miesiąc bo lodówka musi się zaaklimatyzować i przestanie mieć roztrój jelitowy;) Po miesiącu zadzwoniłam jeszcze raz - kazali poczekać kolejne 3 miesiące -ok . Po kolejnym okresie i kolejnym zgłoszeniu - przysłali serwis. Pan z serwisu wszedł do kuchni, spojrzał na lodówkę i orzekł: One tak maja i trudno. Po czym wyszedł nawet nie zapisując nic w karcie gwarancji. (o kulturze osobistej nie wspominając) Dostałam list od firmy Ardo - ze to nie wada i nie ma podstawy reklamacji. Sprzęt buczy, wyje i wydaje szereg innych odgłosów które słychać 2 piętra niżej! Przez rok walczyłam o wykonanie pomiaru hałasu. Usłyszałam że tego nie obejmuje zakres serwisu. A kiedy po roku zadzwoniłam przypadkiem do innego serwisu dowiedziałam się ze taki pomiar dokonywany jest na życzenie klienta jeśli sprzed posiada gwarancje. Więc znów zadzwoniłam po serwis ARDO i co! Przyjechał ponownie Pan bez kultury z serwisu zmierzył - hałas nie przekroczony ! Ale lodówka właśnie odpoczywała! Ponadto głośność pracy urządzę mierzy się kilkukrotni w ciągu doby i trzeba mieć do tego uprawnienia i znajomość przepisów i norm! Nawet opis sprzętu i instrukcja wydana przez firmę Ardo napomina że pomiarów sprawności sprzętu musi dokonać fachowiec z uprawieniami! A więc podstaw do reklamacji brak! Lodówka firm Ardo to wielkie G...... jak cała firma i ich serwisy. Ponadto posiadam jeszcze zmywarkę tej firmy. Już reklamowałam 3 razy! Ostatnio przy okazji lodówki - pan specjalista od lodówek (bo ten od zmywarek nie przyjechał) Zajrzał do zgłoszonej zmywarki i orzekł ze nie działająca pompa to wina uchwytów do drzwi zmywarki i zamówił nowe! A zmywarka jak nie dział tak nie działa a pompa nie pobiera wody - nawet krowa wie ze uchwyt do zmywarki z pompom się nie łączy;) Nie polecam nikomu sprzętów z tej firmy! Same problemy - sprzęt się sypie, reklamacji nie uznają, a serwis albo nie przyjeżdża albo nie umie pomóc.....
  • 2010/01/19
    Witam! Lodówkę posiadam od półtora roku . Już w pierwszym tygodniu zgłaszam do sklepu niezgodność towaru z opisem jego - chodzi oczywiście o hałas - dopuszczalny według producenta 38 db . Jest to norma dla sprzętu elektrycznego w pomieszczeniach w domu. Sklep powiedział ze oni się tym nie zajmują i w przypadku sprzętów AGD to do serwisu. Zadzwoniłam do serwisu! Powiedzieli że mam poczekać miesiąc bo lodówka musi się zaaklimatyzować i przestanie mieć roztrój jelitowy;) Po miesiącu zadzwoniłam jeszcze raz - kazali poczekać kolejne 3 miesiące -ok . Po kolejnym okresie i kolejnym zgłoszeniu - przysłali serwis. Pan z serwisu wszedł do kuchni, spojrzał na lodówkę i orzekł: One tak maja i trudno. Po czym wyszedł nawet nie zapisując nic w karcie gwarancji. (o kulturze osobistej nie wspominając) Dostałam list od firmy Ardo - ze to nie wada i nie ma podstawy reklamacji. Sprzęt buczy, wyje i wydaje szereg innych odgłosów które słychać 2 piętra niżej! Przez rok walczyłam o wykonanie pomiaru hałasu. Usłyszałam że tego nie obejmuje zakres serwisu. A kiedy po roku zadzwoniłam przypadkiem do innego serwisu dowiedziałam się ze taki pomiar dokonywany jest na życzenie klienta jeśli sprzed posiada gwarancje. Więc znów zadzwoniłam po serwis ARDO i co! Przyjechał ponownie Pan bez kultury z serwisu zmierzył - hałas nie przekroczony ! Ale lodówka właśnie odpoczywała! Ponadto głośność pracy urządzę mierzy się kilkukrotni w ciągu doby i trzeba mieć do tego uprawnienia i znajomość przepisów i norm! Nawet opis sprzętu i instrukcja wydana przez firmę Ardo napomina że pomiarów sprawności sprzętu musi dokonać fachowiec z uprawieniami! A więc podstaw do reklamacji brak! Lodówka firm Ardo to wielkie G...... jak cała firma i ich serwisy. Ponadto posiadam jeszcze zmywarkę tej firmy. Już reklamowałam 3 razy! Ostatnio przy okazji lodówki - pan specjalista od lodówek (bo ten od zmywarek nie przyjechał) Zajrzał do zgłoszonej zmywarki i orzekł ze nie działająca pompa to wina uchwytów do drzwi zmywarki i zamówił nowe! A zmywarka jak nie dział tak nie działa a pompa nie pobiera wody - nawet krowa wie ze uchwyt do zmywarki z pompom się nie łączy;) Nie polecam nikomu sprzętów z tej firmy! Same problemy - sprzęt się sypie, reklamacji nie uznają, a serwis albo nie przyjeżdża albo nie umie pomóc.....